Bilangan Pengunjung:

Wednesday, May 5, 2010

Membetulkan Yang Silap

Membetulkan Yang Silap
Oleh: yieMEGA

HARI ini artikel penulis bertujuan untuk membetulkan apa yang silap semasa artikel penulis yang terdahulu disiarkan. Baru-baru ini salah seorang pembaca blog ini telah menegur penulis di atas kesilapan maklumat di dalam artikel penulis terdahulu.

Penulis akui memang penulis tersalah maklumat mengenai Calon Barisan Nasional untuk P212 Sibu dalam artikel terdahulu penulis katakan ia berasal dari MCA. Alhamdulillah, ada juga pembaca yang prihatin yang menegur dan memperbetulkan kesilapan penulis, begitulah kiranya kalau seorang manusia tidak lepas dari melakukan kesalahan.

Terlebih dahulu izinkan penulis siarkan semula komen daripada seorang Pembaca yang Hanya mahu dikenali dengan nama John:

Robert Lau not from MCA but SUPP

John

Penulis ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada John kerana keprihatinanya semasa membaca artikel penulis. Sehubungan dengan itu penulis dengan ini mengisytiharkan bahawa Robert Lau bukan dari MCA sepertimana yang penulis cakap di dalam artikel yang terdahulu dan secara automatisnya kenyataan penulis di dalam artikel terdahulu yang mengatakan Robert Lau dari MCA terbatal dengan sendirinya.


Penulis memohon maaf kepada pembaca-pembaca sekalian kerana sememangnya kesilapan itu tidak disengajakan oleh penulis. Mungkin kesilapan itu berlaku kerana perasaan tidak sabar-sabar penulis untuk mengeluarkan artikel tersebut.


Dengan ini penulis memohon maaf kepada pembaca blog ini sekalian. Harap maklum

No comments:

Blog Widget by LinkWithin