Bilangan Pengunjung:

Friday, March 27, 2009

Tahniah Tan Sri Muhyidin Yasin

Official logo of United Malays National Organi...Image via Wikipedia

Penulis percaya ramai yang sudah mengetahui bahawa Perhimpunan Agung UMNO telah bermula pada 24 Mac 2009 baru-baru ini. Kelmarin pula diumumkan bahawa Tan Sri Muhyidin Yasin telah berjaya menjadi Timbalan Presiden UMNO selepas Presiden sekarang iaitu Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi yang turut dikenali dengan panggilan "Pak Lah" berundur pada bulan depan.

Terlebih dahulu penulis ingin mengucapkan sekalung tahniah buat Tan Sri Muhyidin Yasin kerana beliau sudah berjaya untuk menjadi orang kedua negara selepas Datuk Seri Najib Tun Razak.


Akhirnya tandatanya siapa yang bakal menduduki kerusi nombor dua negara akhirnya terjawab apabila Tan Sri Muhyidin Yasin disahkan memenangi jawatan Timbalan Presiden UMNO yang baru.

Apa yang penulis harapkan dengan keputusan ini dapatlah sekiranya Tan Sri Muhyidin Yasin membuat transformasi dan perubahan yang sewajarnya sewaktu beliau menjadi Timbalan Presiden UMNO yang baru kelak.

Ahli-ahli UMNO peringkat bawahan amat berharap agar perubahan drastik dapat dibuat bagi mengembalikan kepercayaan rakyat terhadap UMNO yang maruahnya semakin menipis sejak akhir-akhir ini dan demi mempertahankan kedudukan Barisan Nasional sebagai parti pemerintah di Malaysia.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments:

Blog Widget by LinkWithin