Bilangan Pengunjung:

Sunday, April 5, 2009

Selamat Jalan Pak Lah, Selamat Bertugas Najib

Malaysian Minister of Defense, Najib Razak, pi...Image via Wikipedia

Penulis percaya ramai di kalangan rakyat Malaysia yang sudah mengetahui bahawa Perdana Menteri Malaysia yang Kelima telah meletak jawatan atau dengan kata lain bersara daripada menjadi ketua bagi sebuah negara yang bernama Malaysia.

Pak Lah yang kini bergelar Tun Abdullah setelah berkhidmat selama sepenggal lebih sebagai Perdana Menteri Malaysia an kini tugasnya diambil alih dan bertukar tangan kepada Datuk Seri Najib Tun Razak.

Legasi Kepimpinan negara kini sudah bertukar tangan, rata-rata rakyat Malaysia amat berharap agar Perdana Menteri Yang Keenam itu membuat perubahan demi perubahan untuk kepentingan rakyat dari rakyat untuk rakyat.

Terbaru setelah "Peralihan Kuasa" berjalan dengan licin, dan Datuk Seri Najib Tun Razak pun sudah bergelar Perdana Menteri, akhirnya UMNO menerima berita baik apabila Mantan Perdana Menteri yang juga mantan Presiden UMNO iaitu Ayahnda Tun Dr. Mahathir mengistiharkan hasratnya untuk kembali ke pangkuan UMNO.


Ada juga yang akan mengikuti jejak langkah Tun Dr. Mahathir untuk masuk ke UMNO namun setakat ini tidak dipastikan siapa yang akan menjejak langkah Tun Dr. Mahathir dengan kembali ke dalam UMNO. Sama-samalah kita nantikanya dengan penuh sabar.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments:

Blog Widget by LinkWithin