Bilangan Pengunjung:

Monday, March 21, 2011

Video Adegan Seks Ahli Politik

Video Adegan Seks Ahli Politik
Oleh: yieMEGA

MENGEJUTKAN! mungkin itulah kesimpulan yang boleh dibuat mengenai berita terbaru yang tersebar meluas di dalam internet. Paling memeranjatkan video panas tersebut melibatkan Ahli Politik Melayu dan yang beragama Islam. Sungguh tak bermoral ada pemimpin jenis ini.

Penulis sudah mengetahui siapakah gerangan Ahli Politik yang dimaksudkan itu, namun penulis tidak berminat untuk mendedahkanya buat masa ini, namun sekiranya pembaca berminat untuk mengetahui siapakah gerangan Ahli Politik di dalam video tersebut bolehlah membaca artikel yang ditulis oleh PapaGomo atau KickDefella.

Keadaan ini memang memeranjatkan banyak pihak, sekiranya benar video tersebut dan video itu disahkan asli apa yang penulis kesalkan ialah kenapa di Malaysia ada pemimpin yang tak bermoral seperti ini, yang menyedihkan lagi pelakunya beragama Islam. Di mana maruah seorang Pemimpin Islam, sehinggakan sanggup gadaikanya demi nafsu serakah.

Pemimpin jenis ini tidak layak langsung untuk dinobatkan menjadi pemimpin kepada manusia malah ia lebih layak menjadi pemimpin kepada para Lembu, Para Ayam dan Para Itik dan semua jenis binatang kerana sekarang ini beliau sudah sama taraf dengan binatang.

Penulis berharap rakyat Malaysia jangan tertipu lagi dengan pemimpin-pemimpin jenis ini kerana pemimpin jenis ini yang akan meruntuhkan akhlak anak-anak muda remaja kita. Sepatunya sebagai pemimpin beliau perlu menunjukkan contoh yang baik kepada anak-anak kita ini tidak dia telah menunjukkan contoh yang tak bermoral kepada anak-anak kita, pemimpin jenis apa ini.

Adakah kita ingin biarkan perbuatan pemimpin ini? Adakah kita mahu keruntuhan akhlak di kalangan remaja-remaja kita terus bertambah? Adakah ingin kita benarkan semua ini berlaku kepada anak-anak kita dek kerana ada pemimpin yang tidak bermoral seperti ini? Fikir-fikirkanlah....

1 comment:

UMNO PARTI PENJARA said...

sex.. sex..








-------------------------------------------------------------
'Media baru tawan Putrajaya - Biawak-biawak RTM dan serigala-serigala gila TV3 tetap akan melingkupkan negara.'
http://blog1malaysia.blogspot.com/

Blog Widget by LinkWithin