Bilangan Pengunjung:

Friday, September 4, 2015

Pijak Gambar Najib dan Hadi serta Najib Bidas Mahathir

Pijak Gambar Najib dan Hadi serta Najib Bidas Mahathir
Oleh: yieMEGA

Pijak Gambar Najib dan Hadi

BARU-baru ini berlangsung satu perhimpunan haram anjuran Bersih. Perhimpunan tersebut diberi nama BERSIH 4.0. Perhimpunan tersebut turut dihadiri oleh Mantan Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir. Perhimpunan tersebut dikatakan berlangsung secara aman.

Namun, apa yang mendukacitakan penulis berhubung satu insiden yang tidak sepatutnya berlaku iaitu insiden memijak gambar PM Najib Razak bersama dengan Presiden PAS Hadi Awang. Insiden ini sememangnya mendatangkan kemarahan ramai. Penulis juga tidak bersetuju dengan tindakan sedemikian walaupun penulis sudah tidak lagi menyokong Perdana Menteri bernama Najib Razak. 

Pada pandangan penulis ada maksud tersirat mengenai insiden tersebut. Cuba lihat Perempuan Cina tersebut memijak gambar Najib Razak dan Hadi Awang. Apa persamaan Najib Razak dan Hadi Awang? Jawapanya mudah sahaja kedua-dua mereka adalah Melayu yang memijak gambar itu pula Cina jadi apa maksudnya???

Sebenarnya tujuan mereka memijak gambar kedua-dua pemimpin Melayu tersebut ialah untuk memastikan Melayu tak akan bersatu dan secara automatisnya Melayu jadi lemah dan ketika itulah mereka cuba merampas kekuasaan Politik yang selama ini dikuasai Melayu.

Selain daripada insiden memijak gambar tersebut, penubuhan parti serpihan PAS yakni Parti Pekerja Malaysia yang akan dijenamakan semula sebagai Parti Amanah Negara merupakan sebahagian daripada idea cina berfahaman komunis untuk menghancurkan kekuasaan politik Melayu yang masih dimiliki oleh Melayu ketika ini.

Para komunis memang mahu lihat Melayu terus berpecah-belah kerana ia akan membuatkan misi mereka menubuhkan negara China di luar China menjadi kenyataan. Tak tahulah penulis kalau Melayu masih belum sedar dengan keadaan ini.

Najib Bidas Mahathir

Kebanyakkan media massa pada hari ini melaporkan bahawa Najib telah membidas Mahathir. Kepada Najib jangan kurang ajar sangat hang dapat jadi PM pun sebab Mahathir yang tekan Pak Lah turun. Najib ni memang tidak menghormati orang tua, budaya tidak menghormati orang tua ini bukan budaya Melayu jadi ternyata Najib tak layak menjadi pemipin Melayu. Berundurlah segera.

Kepada ahli-ahli Parlimen UMNO jangan tunggu lama lagi jika Najib mahu berkeras untuk terus jadi PM. Biarlah undi tak percaya pada PM menjadi kenyataan demi kesejahteraan rakyat. Kemerosotan ekonomi kini juga tidak akan pulih selagi PM bernama Najib Razak berkuasa.

Kepada Najib sekali lagi penulis ulang sudah cukup-cukup sudah jadi PM rakyat menderita selagi manusia bernama Najib Razak menjadi PM tolonglah berundur, janganlah degil.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin