Bilangan Pengunjung:

Saturday, October 9, 2010

Ku Li Jeneral BN di Galas

One!Image by Syed Azidi AlBukhary via FlickrKu Li Jeneral BN di Galas
Oleh: yieMEGA

Ketua UMNO Bahagian Gua Musang yang juga merupakan Ahli Parlimen Gua Musang iaitu YBM Tengku Razaleigh Hamzah telah mengesahkan yang beliau menerima jawatan Pengarah Pilihan Raya BN PRK DUN Galas di dalam Sidang Media Khas yang diadakan beliau sebaik sahaja tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).

Sidang Media tersebut telah menjawab polemik yang timbul sejak kebelakangan ini yang mengatakan kemungkinan beliau (Ku Li) berkemungkinan tidak akan menerima jawatan PPR BN untuk PRK DUN Galas tetapi setelah beliau membuat Sidang Media akhirnya terjawab apabila beliau mengesahkan untuk menerima jawatan tersebut.

Bagaimanapun Ku Li masih belum mengesahkan atau tidak adakah beliau akan menerima sekiranya beliau sendiri dicalonkan untuk PRK DUN Galas itu. Kerana katanya perkara itu akan dibincangkan dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak terlebih dahulu.

Walaubagaimapun impian PAS untuk melihat Ku Li membuat perangai dan tidak menerima jawatan PPR BN untuk PRK DUN Galas sudah pun berkecai dengan penerimaan jawatan tersebut yang dibuat sendiri oleh Ku Li.

Kini cuma tinggal satu harapan PAS iaitu agar Ku Li tidak menjadi calon BN untuk PRK DUN Galas. Untuk rekod sebelum banyak cadangan dan harapan termasuk dari akar umbi yang mahukan YBM Tengku Razaleigh Hamzah menjadi calon untuk PRK tersebut.

Adakah harapan kedua PAS itu menjadi kenyataan atau sebaliknya, sama-sama kita nantikan keputusanya pada 24 Oktober 2010 nanti.
Enhanced by Zemanta

No comments:

Blog Widget by LinkWithin