Bilangan Pengunjung:

Saturday, April 17, 2010

Selamat Ulang Tahun Ketiga Merah Tinta MSO

Selamat Ulang Tahun Ketiga Merah Tinta MSO
Oleh: yieMEGA

HARI ini, 17 April 2010 genaplah tiga tahun blog Merah Tinta MSO yang dikendalikan oleh Penulis Buku Politik terkenal iaitu saudara Mohd Sayuti Omar atau MSO. Penulis mengetahuinya daripada perutusan khas yang dibuat di dalam blog miliknya itu, artikel tersebut yang bertajuk "Blog Merah Tinta Genap Tiga Tahun".

Mungkin pembaca setia blog penulis ini perasan kadang-kadang ada juga penulis mengkritik MSO, namun bukanlah bermakna penulis menolak bulat-bulat pandangan MSO, ada juga yang penulis bersetuju dengan MSO tetapi penulis bukanlah seorang yang suka menerima bulat-bulat pandangan MSO.

Walaupun penulis kadang-kadang tidak sependapat dengan MSO, namun penulis tetap menganggapnya sebagai idola penulis memandangkan banyak yang masih boleh penulis belajar darinya kerana beliau seorang penulis yang berpengalaman sedangkan penulis masih mentah dalam bidang penulisan dan juga politik. Mungkin satu hari nanti sekiranya diberikan peluang penulis akan berjumpa denga MSO untuk mempelajari lebih banyak lagi daripadanya.

Mungkin penulis dengan MSO kerap juga berbeza pendapat, namun tidak semestinya kami tidak boleh bersatu kerana penulis akui beliau seorang penulis yang hebat dan di kesempatan ini penulis ingin berterima kasih kerana menyiarkan komen penulis di blognya.

Penulis mengakhiri artikel kali ini dengan pantun empat kerat yang berbunyi begini:

Kalau Lapar Silalah Makan
Kat pasar ada Jual Ikan
Kalau ada kesalahan yang dilakukan
Harap MSO sudi maafkan


No comments:

Blog Widget by LinkWithin