Bilangan Pengunjung:

Thursday, September 9, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Oleh: yieMEGA



MALAM tadi Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja telah mengumumkan bahawa tarikh Hari Raya Aidilfitri bagi tahun 1431H ialah pada hari Jumaat 10 September 2010. Ini maknanya hari ini adalah hari terakhir bagi umat Islam di Malaysia bersahur.

Dalam kesempatan ini juga penulis ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf, Zahir dan batin terutamanya kepada pembaca-pembaca setia blog Suara Generasi Muda Malaysia dan juga semua ahli-ahli Politik tanah air tidak kiralah parti mana yang mereka wakili dan juga kepada semua rakyat Malaysia.

Kepada yang dalam perjalanan pulang ke kampung halaman masing, penulis ucapkan semoga selamat tiba ke destinasi yang dituju, berhati-hatilah di jalan raya dan ingatlah orang yang tersayang.

Di kesempatan ini juga penulis ingin memohon maaf kepada semua rakan-rakan di dunia blogawan ini iaitu MSO, Husin Lempoyang, Dr Novandri, Meli Kapak Jangak, Kickdefella, DIY-Dunia Tiger, Panglima Perang, dan semua rakan-rakan seperjuangan di dalam arena blogger ini.

Terima kasih semua diatas kesungguhan anda memperjuangkan apa yang diperjuangkan oleh seorang yang bernama blogger. Semoga Aidilfitri kali ini memberi sejuta makna kepada anda semua.
Enhanced by Zemanta

No comments:

Blog Widget by LinkWithin