Bilangan Pengunjung:

Saturday, October 17, 2009

Pembetulan Komen Saudara FinalEmo...

Justify FullPembetulan Komen Saudara FinalEmo...
Oleh: yieMEGA

TERLEBIH dahulu penulis ingin mengucapkan terima kasih kepada saudara FinalEmo kerana sudi memberikan komen di posting blog penulis ini, terima kasih kerana komen beliau penulis amat hargai tambahan pula posting kita lebih bernilai sekiranya ada pembaca yang turut memberikan komen setidak-tidaknya boleh juga penulis mengetahui apa pandangan mereka.

Merujuk Kepada Komen Saudara FinalEmo yang berbunyi:

weh anonymous....penulis blog ni memang orang kelantan laa. ko tu harap je gune internet tapi tulis bende yg x masuk di akal...berapa umur ko, 16?
Di sini penulis ingin membuatkan sedikit pembetulan fakta agar pembaca tidak menganggap penulis ni seorang yang auta. Penulis bukan orang Kelantan itu faktanya, maaf saudara FinalEmo soal fakta penulis tak boleh main-main walaupun komen saudara seakan menyebelahi penulis.

Fakta yang sebenarnya penulis dilahirkan di Terengganu dan Sekarang ni menetap di Kelantan dan tidak sepertimana yang saudara FinalEmo sangkakan yang penulis adalah orang Kelantan. Mengenai kemampuan bercakap dalam loghat Kelantan tu memang lah sebab penulis dilahirkan di Besut, Terengganu.

Akhir sekali, penulis juga ingin menegur saudara FinalEmo berhubung komen saudara yang penulis rasakan ianya berbaur emosional, kalau boleh pastikan komen saudara tidak begitu berbaur emosional jangan terikut-ikut dengan rentak mereka, walaupun nak marah macamana pun pastikan kita mengawal perasaan kita, maaf cakap Saudara, saya tidak bermaksud nak membuat hati saudara terasa sakit, tetapi itulah hakikatnya bercakap benar walaupun pahit itulah saya.


No comments:

Blog Widget by LinkWithin