Bilangan Pengunjung:

Friday, July 25, 2008

Amerika Terus Bela Anwar Ibrahim

Amerika Syarikat yang melenting apabila mantan Perdana Menteri Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dituduh dengan satu tuduhan liwat melibatkan beliau dan bekas pembantu peribadinya iaitu Saiful kini dikatakan Amerika Syarikat telah buat hal lagi dan tetap dengan perangai keras pedalnya dan meneruskan tradisi "Everyone Always wrong dan just him always right" yang bermaksud apa yang orang lain lakukan semuanya salah tetapi apa yang mereka lakukan semuanya betul walaupun telah melakukan kerosakkan di atas muka bumi ini sehingga mengorbankan ramai umat-umat Islam yang tidak berdosa di Iraq, Afghanistan, dan bermacam-macama tempat yang melibatkan pembunuhan ramai nyawa yang melayang tetapi bagi Amerika tindakan itu betul kononya ingin memerangi pengganas.

Bercakap dengan kesombongan Amerika yang ingin memerangi pengganas atau lebih dikenali di kalangan mereka dengan perkataan 'Terorrist' penulis merasakan sudah banyak manusia biasa yang tidak berdosa dijadikan mangsa perang Amerika, setiap hari semakin ramai manusia yang tidak berdosa dibunuh dengan begitu kejam seperti harimau yang membaham mangsanya yang tidak bersenjata. Kita lihat sahaja di Iraq hari-hari hujan peluru menghujani Iraq di Afghanistan pun perkara sama yang berlaku.

Inilah Kekejaman Amerika yang mahu berlagak menjadi polis dunia walaupun dunia tidak mengiktiraf mereka sebagai polis dunia tetapi mereka tetap berlagak sebagai polis dunia. Misi Amerika yang kononya ingin menghapuskan pengganas tetapi misi mereka ternyata gagal pengganas semakin ramai walaupun ramai mangsa yang tidak berdosa telah menjadi lembu korban amerika.

Itulah Amerika mereka pandai mengkritik orang tetapi walaupun diri sendiri lebih jahat daripada Firaun. Amerika sebenarnya di dalam misi menakluk untuk menjadikan negara-negara seperti Iraq, Afghanistan sebagai negara jajahan takluknya dan berkemungkinan besar mereka cuba menakluki negara-negara lain termasuk Malaysia melalui cara lembut contohnya melalui menguasai kepimpinan tertinggi di sesebuah negara atau dengan kata lain penjajahan bentuk baru (Penjajahan Pemikiran).

Sebenarnya penjajahan pemikiran oleh Amerika sudah bermula sekarang, kita lihat generasi muda kita hari ini yang begitu terpengaruh dengan budaya-budaya songsang dari Amerika, malah penyebaran sejenis dadah generasi baru atau dadah tiruan contohnya seperti Pil Kuda sebenarnya Amerika Dalangnya kerana mereka ingin merosakkan pemikiran generasi muda kita secara senyap kerana kesan sampingan pengambilan pil kuda ialah boleh menjadikan pengamalnya mendapat tekanan mental atau dengan kata lain gila.

Begitu cepat pil sebegini telah tersebar ke seluruh Malaysia, malah yang paling mengejutkan pengamalnya bukan sahaja daripada orang yang berpendidikan rendah malah mereka yang berpendidikan tinggin pun turut menjadi penagih 'pil pemusnah' ini. Jika kita kira bilangan majoriti mungkin ramai yang terkejut kerana majoriti penagih 'pil pemusnah' ini adalah di kalangan siswa serta siswazah dan pelajar universiti. Tidak ketinggalan juga kanak-kanak sekolah rendah juga telah mula dipengaruhi untuk mengambil 'pil pemusnah' ini.

Pil ini umpama bom jangka yang dihantar oleh Amerika dan bila-bila masa sahaja boleh meletup sekiranya kita tidak berbuat sesuatu. Satu lagi misi amerika ialah mencari pemimpin untuk dijadikan boneka mereka dan bolehlah mereka menguasai sesebuah negara melalui pemimpin yang menjadi boneka padanya contoh terdekat ialah Arab Saudi yang kini pemimpinya sudah menjadi boneka kepada Amerika. Jadi fahamilah dengan sendiri kenapa Amerika yang pelabur terbesarnya ialah yahudi membela Datuk Seri Anwar Ibrahim, Fahamilah sedalam-dalamnya dan ingatlah "you must thinking out of the box".

Marilah bersama-sama kita boikot semua barangan Amerika dan juga semua barangan Yahudi bersamalah kita bersatu atas nama Islam. Semoga perjuangan kita dirahmati oleh Allah tuhan seru sekian alam. Demi Islam kita sanggup syahid.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin