Bilangan Pengunjung:

Saturday, December 12, 2009

Apa Motif Anwar Membela Chin Peng?


Apa Motif Anwar Membela Chin Peng?
Oleh: yieMEGA

Ching Peng merupakan ketua Parti Komunis Malaya (PKM) yang telah diharamkan di bumi Malaysia ini, beliau juga telah dibuang negara. Parti ini memperjuangkan ideologi komunis dan ia tidak sesuai dengan negara kita. Namun, sejak akhir-akhir ini terdapat usaha-usaha untuk membawa Chin Peng balik dan dibantu oleh rakyat kita yang katanya semakin cerdik walhal mereka tu lebih bodoh daripada lembu.

Orang yang bertanggungjawab untuk menimbulkan isu Chin Peng dan juga berusaha untuk membawanya pulang ke Malaysia kononya atas alasan Chin Peng sudah tua. Bagi penulis ianya adalah satu strategi Anwar untuk memerintah Malaysia. Portal berita Alternatif yang merupakan anjing kurap peliharaan Anwar Malaysiakini.com juga berusaha keras untuk berkempen demi untuk membawa balik Chin Peng seperti laporan yang penulis petik daripada portal berita tersebut.

Orang-ramai seharusnya peka dan prihatin kenapakah Anwar beria-ria benar mahukan Chin Peng Kembali ke Malaysia. Adakah ada udang di sebalik batu, penulis percaya ia memang ada udang di sebalik batu kerana ia bakal memberi keuntungan politik terhadap Anwar yang digelar Chameleon ini.

Pertama sekali penulis menyeru pembaca menonton video rakaman ucapan AnwarIbrahim semasa beliau mengikuti kursus Biro Tata Negara dan buatlah penilaian anda sendiri bekenaan ucapan beliau yang dimuatkan di laman web youtube tersebut.

Seterusnya Anwar juga melantik peguam Chin Peng untuk menjadi peguam bela atas kes pertuduhan liwat keatasnya sepertimana yang dilaporkan oleh The Star. Ini adalah bukti pertama yang beliau sengaja menimbulkan isu Chin Peng untuk menjaga kepetingan politik dirinya sendiri kerana beliau dari dulu sampai sekarang memang suka pentingkan diri sendiri.

Penulis sendiri pun tak faham kenapa Anwar menggunakan khidmat begitu ramai peguam sedangkan orang yang menuduh hanya menggunakan seorang sahaja peguam. Adakah Anwar ini takut dengan bayang-bayang sendiri? Jawapan ini hanya beliau dan Allah sahaja yang tahu.

Bagi penulis usaha-usaha Anwar untuk membawa balik Chin Peng adalah salah satu usaha untuk melancarkan perang "An War" terhadap Kerajaan pimpinan Najib sekiranya partinya gagal mencapai kemenangan untuk memerintah Malaysia pada pilihan raya yang akan datang.

Kehadiran Chin Peng akan melengkapkan lagi Yakjuk dan Makjuk di Malaysia. Di Mana Anwar ialah Yakjuk dan Chin Peng adalah Makjuk. Tidak mustahil Anwar akan menggunakan Chin Peng untuk menjatuhkan Malaysia. Oleh itu, jangan biarkan anda terus tertipu dengan Anwar sepertimana Pengikut Ayah Pin yang ditipu dan diperbodohkan Ayah Pin dan mungkin juga Ayah Pin adalah idola Anwar.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments:

Blog Widget by LinkWithin