Bilangan Pengunjung:

Thursday, July 9, 2009

Semoga Cepat Sembuh Ustaz Nasharuddin..



Gambar Ihsan MSO

Baru sekejap tadi penulis menjenguk blog Merah Tinta MSO Kendalian Penulis terkenal Mohd Sayuti Omar, alangkah terkejutnya penulis apabila mendapat berita Timbalan Presiden PAS Ustaz Nasharuddin Mat Isa dimasukkan ke hospital untuk menjalani satu pembedahan kecil di Hospital Serdang, Selangor.

Pembedahan itu dibuat bagi mengatasi masalah pendarahan usus kecilnya. Beliau di masukkan ke hospital berkenaan pada pagi tadi, dan pembedahan ke atasnya baru aje selesai sekejap tadi.

Beliau dijangka keluar pada petang ini, Penulis berharap semua pihak turut mendoakan agar Timbalan Presiden PAS cepat sembuh, lupakan perbezaan politik, doakanlah untuk beliau, bagi yang sibuk berkempen di Manek Urai penulis berharap mereka pun tidak terkecuali untuk mendoakan kesejahteraan kepada Ustaz Nasharuddin Mat Isa.

Penulis juga mendoakan moga-moga Ustaz Nasharuddin cepat sembuh dan dapat menjalankan tugasnya sebagai Timbalan Presiden PAS dan Ahli Parlimen Bachok semula dengan selamat hendaknya. Penulis juga ingin menggesa mereka yang mendakwa Ustaz Nasharuddin tak pergi Ke Manek Urai kerana 'Malu Mata' memohon maaf kepadanya kerana penulis yakin dakwaan itu tidak benar sama sekali.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments:

Blog Widget by LinkWithin