Bilangan Pengunjung:

Monday, July 27, 2009

Setahun Jagung Suara Generasi Muda Malaysia

Setahun Jagung Suara Generasi Muda Malaysia
Oleh: yieMEGA

SETAHUN jagung mungkin itulah boleh diberikan kepada blog Suara Generasi Muda Malaysia ini. Esok 28 Julai 2009 genaplah setahun blog Suara Generasi Muda Malaysia di dalam dunia maya atau virtual ini. Penulis mengambil kesempatan ini untuk merakamkan ucapan terima kasih kepada pembaca blog ini kerana terus memberi sumbangan dengan melayari dan memberikan komen-komen mereka di dalam blog ini.

Bilangan pengujung yang dicatatkan oleh Pembilang Web (Web Counter) blog ini mencatatkan 28,433 pengunjung unik (Hanya satu Hits dikira bagi seseorang pengunjung yang mengujung blog walaupun mereka membaca artikel-artikel yang lain dalam satu masa). Walaupun ia tidak sehebat bilangan pengunjung blog Tun Dr. Mahathir mahupun MSO tetapi berpuas hati dengan pencapaian blog ini walaupun baru setahun jagung.

Berkemungkinan juga blog lain menggunakan pembilang web yang membilang hits satu pengunjung berpuluh-puluh hits tetapi tidak diketahuilah pula adakah mereka benar-benar menggunakan pembilang web sedemikian kerana hanya mereka sahaja yang tahu.

Ranking Alexa blog ini mencatatkan kedudukan dunia di tempat ke 3,928,971 setakat ini, Alhamdulillah ranking blog ini pun semakin meningkat berkat sokongan semua pembaca blog ini yang terus melawati blog ini walaupun penulisan penulis tidaklah sehebat MSO dan tidak juga sesinis tulisan Tun Dr. Mahathir. Kedudukan Ranking Alexa di Malaysia bagi blog ini ialah 53,395.

TERIMA KASIH semua yang telah menjayakan blog ini, tanpa anda pasti blog ini tidak bermakna. Teruskan menjadi pembaca setia blog ini, penulis janjikan akan berikan yang terbaik untuk anda.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments:

Blog Widget by LinkWithin