Bilangan Pengunjung:

Sunday, May 17, 2009

Abdul Hadi Awang Kekal Presiden PAS

PAS President, Tuan Guru Dato' Seri Haji Abdul...Image via Wikipedia

Muktamar tahunan PAS pusat yang dijadualkan Jun depan bagi membuat pemilihan Pemimpin-pemimpin yang bakal menerajui dan memperkasakan Parti Islam seMalaysia (PAS). Semalam Presiden PAS sedia ada iaitu Datuk Seri Abdul Hadi Awang diisytiharkan menang tanpa bertanding untuk jawatan Presiden Parti.

Terlebih dahulu penulis ingin mengucapkan tahniah kepada Datuk Seri Abdul Hadi Awang kerana berjaya mengekalkan kedudukan sebagai Presiden PAS. Adalah diharapkan agar Abdul Hadi dapat memberikan komitmen yang sewajarnya terhadap PAS.

Adalah diharapkan agar Abdul Hadi dapat memacu dan memimpin PAS ke arah kejayaan, disamping berusaha menghapuskan "Politik Wang" yang mula berputik di dalam PAS.

Bagi Penulis, pemilihan Abdul Hadi untuk terus kekal sebagai Presiden PAS merupakan satu pilihan yang tepat di dalam meneruskan Perjuangan Membina Negara Islam di Malaysia ini.

Penulis bersyukur kerana "Puak Endorgan" di dalam PAS tidak berjaya menjadi Presiden kerana kehadiran "puak Endorgan" ini telah banyak memesongkan perjuangan PAS sebelum ini. Penulis ingin menasihati kepada Abdul Hadi agar beliau berwaspada dengan "Puak Endorgan" yang ada dalam PAS.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments:

Blog Widget by LinkWithin