Bilangan Pengunjung:

Saturday, May 9, 2009

POLIS TERENGGANU BERI TEMPOH DR RAMZI 3 HARI

Polis Terengganu semalam mengeluarkan kenyataan memberi tempoh tiga hari kepada Dr Ramzi (bekas setiausaha politik Idris Jusoh) untuk tampil memberi kenyataan kepada Polis Terengganu. Dr Ramzi diperlukan polis Terengganu untuk membantu siasatan Kes Ugutan terhadap 10 orang ADUN Terengganu baru-baru ini.

Penulis dengan ini menasihati agar Dr. Ramzi tampil segera untuk membantu Pihak Polis menyelesaikan kes yang membabitkan kepentingan ramai ini. Dr. Ramzi tidak perlu takut, sepatutnya sekiranya dia di pihak yang benar, tampil lah segera kerana doa orang yang dizalimi lazimnya dimakbulkan tuhan.

Usah takut, mari membantu Polis Terengganu menyelesaikan kes ini, sekiranya kes ini selesai dapatlah kita tahu siapa dalang sebenar di sebalik insiden ugutan terhadap 10 orang Ahli Dewan Undangan Negeri Terengganu ini.

KERJASAMA ORANG RAMAI

Orang ramai juga boleh membantu mengesan kedudukan Dr. Ramzi pada masa ini, kerana kes seperti perlu diselesaikan dengan secepat mungkin, jika tidak ia akan terus dilanda pelbagai spekulasi dan persepsi.

Marilah bersama-sama membantu pihak Polis menyelesaikan kes ini dengan seberapa segera dengan memberi kerjasama yang sewajarnya demi Agama, Bangsa dan Negara.
Reblog this post [with Zemanta]

No comments:

Blog Widget by LinkWithin