Bilangan Pengunjung:

Tuesday, April 15, 2008

Ahli UMNO Besut cadang calonkan Idris Jusoh sebagai Timbalan Presiden UMNO?

Dalam artikel penulis yang lepas, penulis menceritakan tentang ada sebahagian dari ahli UMNO Bahagian Besut yang meminta DS Idris Jusoh menyokong YBM Tengku Razaleigh Hamzah sebagai Presiden UMNO yang baru itulah antara kandungan artikel yang dibuat oleh penulis beberapa hari yang lalu.

Kali ini penulis ingin membawa berita yang lebih panas lagi, berkenaan ada ahli UMNO Bahagian Besut yang mahu mencalonkan DS Idris Jusoh sebagai calon Timbalan Presiden UMNO. Berita ini penulis dapati daripada kawan penulis yang sekarang ini berada di Besut dan juga merupakan ahli UMNO Bahagian Besut melalui sistem pesanan ringkas (SMS). Bagus juga ni nampak semakin ramai ahli-ahli UMNO yang dah bersuara. Namun difahamkan sekiranya DS Idris Jusoh menolak cadangan tersebut mereka akan berusaha untuk memastikan DS Idris Jusoh menerima tawaran tersebut.

Setakat ini penulis belum mendapat respons daripada DS Idris Jusoh sendiri berkenaan dengan cadangan pencalonan beliau sebagai calon Timbalan Presiden UMNO. Jadi kita hanya perlu tunggu dan lihat sahaja keputusan dan komen yang akan dibuat oleh beliau suatu masa kelak. Apa yang penting bukan Idris Jusoh yang nak tetapi ahli UMNO Bahagian Besut yang mahukan beliau menjadi calon Timbalan Presiden harap pembaca jangan salaf faham.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin