Bilangan Pengunjung:

Wednesday, May 21, 2008

Penjelasan Tun Dr. Mahathir Berhubung Isu Surat Kepada Perdana Menteri Israel

1. Kebelakangan ini ada sepucuk surat ada diedarkan bertujuan menjadi daripada saya sewaktu saya Perdana Menteri kepada Ehud Barak, Perdana Menteri Israel mengucap tahniahnya di jawatannya dan meminta untuk “Clinton Membiayai”, UNTUK “tujuan bertahan serangan Fundamentalist yang Islam di Malaysia”.

2. Surat ini bukan dari saya atau daripada pejabat saya. Pertama sekali, huruf yang digunakan bukan bersamaan masukkan segala surat-surat saya daripada Pejabat Perdana Menteri.

3. The Malaysia Coat Arms di atas bukan menyerupai semua surat-surat saya daripada pejabat Perdana Menteri.

4. Alamat yang digunakan bahagian penjuru The Coat of Arm bukan bersamaan dengan kertas rasmi saya. Alamat tiada yang dicetak hanya "Perdana Menteri Malaysia" di sudut tangan kanak dan teratas.

5. Kandungan surat adalah berlainan daripada satu saya dihantar kepada Ehud Barak. Malangnya, Kerajaan Abdullah Ahmad Badawi menolak kebenaran untuk menjatuhkan saya surat-surat untuk Perdana orang Israel Ministers mengutuk mereka untuk penindasan mereka rakyat Palestin. Tindakan ini oleh Kerajaan Abdullah akan meminjamkan kepercayaan kepada surat yang sedang diedarkan.

6. Saya menafikan dengan pasti bahawa surat yang sedang diedarkan dengan anotasi “Sumbangan kakitangan JPM untuk Rakyat Malaysia” berasal saya. Inilah jenis muslihat-muslihat kotor yang pengkritik-pengkritik saya terpaksa mengambil jalan keluar dengan kerana mereka telah mendapati tidak ada apa-apa untuk menghitamkan saya dengan nama.


No comments:

Blog Widget by LinkWithin