Bilangan Pengunjung:

Saturday, May 31, 2008

Terima Kasih Sinar Harian

Sinar Harian yang boleh dikatakan media arus perdana yang bersifat neutral berbanding media arus perdana lain. Apa yang istimewanya Sinar Harian ini kerana ia ada menyediakan ruangan khas yang memetik pandangan para Blogger daripada blog-blog mereka.

Artikel blog penulis juga telah tersiar di dalam ruangan dari blog yang disiarkan oleh Sinar Harian. Artikel blog penulis yang bertajuk "Usah paksa pemimpin degil" telah disiarkan oleh Sinar Harian hari ini iaitu Sabtu 31 Mei 2008. Jadi kepada sesiapa yang belum membeli Sinar Harian bolehlah membelinya sekarang sementara stok masih ada, apa salahnya penulis tolong promosikan Sinar Harian kerana Sinar Harian pun telah mempromosikan blog penulis dengan menyiarkan artikel dari blog penulis di akhbar itu.

Penulis berharap di masa akan datang Sinar Harian dapat membesarkan lagi ruangan dari blog menjadi satu muka penuh bagi memastikan lebih banyak pandangan para Blogger tanah air sampai ke pengetahuan umu. Penulis juga berharap di masa akan datang lebih banyak akhbar seumpama Sinar Harian akan diwujudkan.

Semoga usaha murni Sinar Harian ini dapat diterima oleh semua lapisan masyarakat. Demi mewujudkan media arus perdana yang neutral dan bukanya berat Sebelah. Sekali lagi penulis ucapkan Terima Kasih Sinar Harian. Jasamu dikenang.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin